28 sept. 2013

Cum am citit eu cartea lu domnu Bobe cu cum am petrecut vacanța de vară

Eu sînt inginer și nu prea citesc cărți deoarece pierd mult timp toată ziua bună ziua pe net cu tot felul de prostii caremi trebui la servici. Decît că am în bucmarc niște saituri de fițe pe care mai mă uit că scrie acolo ce cărți trebuie să citească oamenii. Și atuncea cînd îmi convine mie bine mă duc la bibliotecă unde am o legitimație și o colegă de liceu. Biblioteca e în centru și acolo se strîng toți intelectualii și poți săți faci nevoile gratis că măcar atîta merită și oamenii ăia. Dupaia mă duc drept la litera respectivă unde am în gînd decît că ce mama dracului o fi în capul autorului. Așa am făcut și în liceu cu Ion Creangă și am avut dreptate. Decît că Povestea Puli nu s-a dat la bac da nu mia părut rău că profa de romănă nu mă avea la pipotă și puteam să citesc și Frați Șderi că din 6 nu mă scotea. Da pe mine mă durean în bască că luasem mai de mult un 10 la mate și trebuia să mă fac inginer și să ajung om realizat că așa era la comuniști nu ca acuma cînd se face toți tîmpiți fiecare ce vrea și care are mai mult timp liber ajunge miniștri. Și iau cartea în mînă și citesc la plezneală de la început pînă mă prind care e treaba și dacă îmi place iau cartea cu mine acasă și dacă nu nu. Domnu Bobe e un scritor mare fincă așa scrie pe saiturile alea de fițe din gașca lui. Eu în sinea mea cred ce vreau eu dar pe furiș că nu e bine să te pui cu ăștia că sînt răi de gură. Eu citesc cărțile astea prin stații și prin autobuze și mai cînd umblu de colo colo cu mișloace deastea fincă nam mașină mică ca baștani. Eu cînd găsesc o carte caremi place așa tare ca cartea lu domnu Bobe o las din mînă decît ca sămi iau bilet și să beau bere la varice. Mie mia plăcut cartea că copii din ea e ca ingineri deoarece pricep multe lucruri decît că nu înțeleg nimic. Am atîtea lucruri frumoase să spun despre carte că am rămas mut. Cartea e o frescă a societății contemporane deoarece toți oameni și doctori și ingineri și contabile și femei care stau acasă că lea dat afară din servici sau au copii mici și oameni de ștință sau alți dăștia pe care ia angajat la elită că săracii nui ia nimeni altcineva poate să o citească și tot se alege cu cîte ceva. În carte nu sînt figuri de stil sau alte greșeli de ortografie ceea ce mia părut rău deoarece atuncea scriam mai multe despre carte că dădeam exemple. De exemplu cum copilu care povestește povestește despre el cum povestește și i se amestecă lucrurile în cap. Mai am auzit eu de pe net de diferite opere dintrastea artistice cu ceva în care era tot ceva da asta a lu domnu Bobe mi sa părut cea mai tare. Că așa am pățit eu o dată cu un sait pe care puteai să vezi televizorul de la orice calculator. Și ce mia venit mie că iam dat chiar calculatorul meu și atuncea mia apărut pe telvizor un televizor în care era un televizor în care era un televizor și tot așa și cînd mam prins că se adunau toate televizoarele în mijloc și putea să exploadeze mam luat cu mîinile de cap și mam speriat și lam oprit de la buton să mor io. Și dupaia mai mam liniștit și am chiemat un prieten săi povestesc că ce am pățit și să bem bere. După capul meu atuncea ai pățit ceva artistic cînd îți vine să chiemi un prieten și săi povestești ceai pățit și să bei bere cu el. Deaia am scris eu despre carte că poate mai pune și prietenii mîna pe o carte de exemplu chiar pe cartea lu domnu Bobe ca cînd ne întîlnim și bem bere să povestim și chestii deastea artistice ca intelectualiii că avem o vîrstă și poate ne mai aude cineva și e rușine. Mai avem și copi și nu le lăsăm cine știe ce averi decît ceva educație și ce mai trebui pe acolo și să se spele pe dinți ca să nu se spetească dupaia cu banii pe la doctori că nu sa spălat cu ce nu trebuie și săi amendeze asociația aia a lor. Nu e mare lucru decît că trebuie să fie tot timpul atenți la televizor că ăștia le mai schimbă că nui ca la tigaia draicucăr. Educația e cînd faci cumva săi bagi în cap copilului și cărți artistice nu numa prostii. Am făcut și o jmecherie și am pus un linc ca să fie murăn gură și să nu căutați ca tîmpiți pe net cu gugăl doar dați cu mausu unde scrie apăsați aici. Mie mia plăcut foarte mult cartea lu domnu Bobe deoarece e foarte artistică. Ca să pricepeți mai bine ce am vrut să spun am făcut și un desen tehnic.
Legendă.
1-cer. 2-soare. 3-pămînt. 4-pom. 5-autobuz. 6-roată.
7-ușă. 8-volan. 9-șofer. 10-eu tuns chiel. 11-carte. 12-chenar.

.j

Niciun comentariu: