11 oct. 2013

Pauză publicitară

Cred că mă orientez spre literatura epistolară, mi se pare șic.

Dragă ziarule financiar,

Ceea ce fac consilierii guvernamentali Ioana Petrescu și Cristian Socol se numește campanie publicitară pentru achiziția de servicii guvernamentale cu prepay.

Să stăm stîng și să judecăm drept: dacă eu aș scrie la voi să-mi cumpere poporul programele ca să trăiesc cu patruji de coco pe oră, ca-n vest, dacă SABMiller ar scrie la voi să cumpere poporul trei beri pe zi ca să poată face bere ca-n vest, dacă Mihăilă ar scrie la voi că să dea poporul cinci euroi zilnic pe ciorba lui de burtă, ca s-o aibă toți, dacă MedLife ar scrie la voi că e mai bine să le dați lor banii pe care îi dați lui Nicolăescu, ei bine, ce ai face?

Îți spun eu ce ai face: le-ai fute un (P) în frunte și le-ai umfla pițulele!

Nu-i frumos. Dacă se mai întîmplă, îți dau Ignore.

Pusi,

.j

Niciun comentariu: